زنی ایستاده بر بلندای احساس

روایت روزمرگی ها و تنهایی یک بانو

زنی ایستاده بر بلندای احساس

روایت روزمرگی ها و تنهایی یک بانو

  • ۰
  • ۰

نمی دونم دقیق چن روزه نیومدم سراغت...فک کنم از قبل اثاث کشی...ینی وقتی پایین بودیم هنو...الان حدود سه هفته ست که اومدیم بالا و مستقر شدیم...البته هنو نه کامل...هنو قاب عکس ها رو به دیوار نزدیم!!! البته شاستی-درست گفتم- عروسیمون و شاستی تکی من و ارتا رو زدیم اما عکس سیاه قلم "م" رو هنو جا باسش پیدا نکردیم با عکس های دو نفره بهترین مسافرت عمرم رو...هی از اینور می ذارم اونور...این از این..

موضوع بعدی اینکه اینجا یه مزایایی نسبت به پایین داره و یه معایبی اما خب مزایاش از دید من بیشتره ولی چون اینجا اولش خاهرم بود هی فک می کنم خونه اونه هنو و عادت نکردم...خب بعدی هم دور شدن من و خاهر از هم دیگه اس...و البته آرتا و شهرزاد از هم...خیلی به هم وابسته بودن و همو دوس می داشتن...اما خب خوشبختانه در این زمینه ارتا به "م" رفته و خیلی احساسی عمل نمی کنه!!

بعدی اینکه من اینروزا حالم خیلی خوبه...در واقع اوضا همونه...اما هم نقل مکان و ایجاد تنوع توی روتین زندگی و هم مهمترش اینکه هوا خیلی عالی شده اینروزا...ینی بیشتر خنکه و مث پاییز عشق من و گاهی ابری خوشکل و اینا...بعد اینجا آشپزخونه اش یه پنجره خیلی بزرگ داره رو به پشت بوم های مردم و حیاط ها...و آسمون خووشکل...بعد خیلی خوبه...

اآرتا و "م" خوبن...فقظ آرتا به واسطه سنش خیلی بدقلقی می کنه..منم بی اصاب و کم حوصله...وقتی می بینم همه چی خوبه و حال منم خوبه اما با لجبازی هاش بهمم میریزه منم واکنش بد نشون می دم...که اوضاعو بدتر می کنه...خیلی سعی کردم که ارامش داشته باشم اما واقعن بچه های این سنی روی اعصابن...

خیلی حرف داشتم ها...نمی دونم چرا همش رفتن قایم شدن...مهماشو گفتم...

من و"م" هم خوبیم...خدا رو شکر...اینروزا یکی از سرگرمی هام اینستا گرامه...هی ول می چرخم و "م" هم گاهی هی نق می زنه و دوام می کنه...

دیگه اینکه دارم سعی می کنم که آرتا رو جای خابش رو جدا کنم و بره توی تخت خودش...اما خب سخته خیلی...خودم میرم اول توی تختش و کنارش و براش قصه می گم بعدم همون کنار تختش پتو می اندازم و ماهم پایین تختش می خابیم...آخه هی بیدار میشه و باید نوارشش کنم تا بخابه...اما خب به مرور عادتش میدم...

  • ۹۴/۰۶/۱۲
  • آنه شرلی

نظرات (۱)

آنه عزیز سلام 
بالخره پیدات کردم:)
خونه جدید مبارک 

پاسخ:
سلام عزیز دلم...دلم برات یه ذره شده...میام و می خونمت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی